בהנהלת דוד גניש-052-2756754 עדי גניש :052-8134243

מצבות מיוחדות בעיצוב אישי

השאירו פרטים ונחזור אליכם תוך 24 שעות

מצבות אבן טבעית

בזכות מצבות אבן טבעית תוכלו להנציח את הנפטר באופן המכובד ביותר. רבים מסרבים להודות בכך, אך המוות הינו חלק טבעי מהחיים. הרי בבוא מן הימים כולנו נחזור לאדמת אבותינו ונתאחד עם יקירנו. במקרים אלו, בהם קרוב משפחה נפטר – מתחיל שלב האבלות; שלב הכרחי שמטרתו לסייע לנו להכיר במציאות ולהתקדם הלאה בחיינו. לאורכו של תהליך זה, יהיה עליכם לעצב כראוי את המצבה שתונח על הקבר. זקוקים לסיוע בנושא זה? אתם מוזמנים לפנות אל אבני חושן. צוות עובדי העסק יענו על שאלותיכם, יסייעו לכם בתהליך העיצוב ויכינו את המצבה בהתאם לקווים המנחים שלכם.

יתרונותיהן של מצבות אבן טבעית

כאמור, המוות הינו חלק בלתי נפרד מהחיים. אכן, לעיתים קרובות מדי אנו נוטים לקחת זאת בתור מובן מאליו ושוכחים מכך. בין משימות היום-יום, הטיפול בילדים, הנסיעות הארוכות לעבודה ועוד – כאשר קרוב משפחה נפטר, אנו נזכרים עד כמה החיים שלנו הם שבריריים. בהתאם, אנו מתחילים תקופת התאבלות ממושכת – תוך שאנו מנסים להתמודד עם חיינו החדשים ללא האדם האהוב עלינו יותר מכל.

בין מגוון ההתמודדויות השונות שלנו, עלינו להתמודד עם משימה הדורשת מחשבה רבה: הכנת המצבה. שלב הראשוני אותו יהיה עלינו להשלים כולל הכיתוב שיופיע על המצבה. בהמשך, יהיה עלינו לבחור את חומר הגלם ממנו יכינו את המצבה עצמה – ויחרטו עליה את ההקדשה. במסגרת שלב זה, עומדות בפניכם אפשרויות שונות, כאשר בחירה באבן טבעית היא מומלצת ביותר.

היתרונות של מצבות מאבן טבעית הם רבים. ראשית כל, הם מתאימים למגוון סוגים של מצבות, בין אם מדובר בזוגיות או אחרות. כמו כן, מצבות מסוג זה בעלות מראה ייחודי, אסתטי ומרשים ביותר. מעבר לכך, מצבות אלו אינן דורשות תחזוקה שוטפת.

לבצע את המשימה – תוך תחושת אחריות רבה

תפקידן של מצבות הוא משמעותי ביותר. וזאת, לאור העובדה שהן מנציחות את זכרו של הנפטר. כדי לבחור במצבה האיכותית והמרשימה ביותר, יש ליצור קשר עם אבני חושן. צוות עובדי העסק יעניק לכם את הליווי והייעוץ המקיף ביותר. כמו כן, עסק זה מבצע את הכנת המצבה ואת התקנתה בעצמו – מבלי להעביר את הפרויקט לגורמים חיצוניים.

מצבות עמידות בעיצוב אישי

חברת שיווק באינטרנט חברת שיווק באינטרנט
דילוג לתוכן